پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118268
غرب راهي جز مذاکره و پذيرش حقوق ايران ندارد/5+1 از فرصت ايجاد شده نهايت بهره را ببرد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1621

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار حجت الاسلام محمد حسن ابوترابي‌فرد نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار پارلماني شبکه اطلاع رساني دانا در خصوص مذاکرات هسته اي به ويژه مذاکرات فشرده براي تحقق توافق جامع در وين اظهار داشت: غرب به مذاکره با ايران نياز دارد و به اين نتيجه رسيده که بايد با کشور قدرتمند ايران براي حل مشکلات گفت‌و گو کند.

وي افزود: غرب براي چالش هايي که با ايران دارد چاره اي جز مذاکره ندارد، لذا در ابتداي دولت يازدهم و شانسي که دوباره به آن ها داده شد، بحث مذاکرات هسته اي را با ايران آغاز کرد.

ابوترابي‌فرد ادامه داد: غرب براي گشودن گره ها راهي جز مذاکره و پذيرش حقوق ايران ندارد.

وي همچنين با اشاره به لابي صهيونيستي براي جلوگيري از حصول نتيجه مثبت از اين مذاکرات گفت:‌ برخي جريانات و لابي ها در پشت پرده به دنبال دست نيافتن به توافق جامع هستند اما در اصل خود آن ها هم به اين موضوع رسيده اند که تنها راه، حل مشکلات با ايران مذاکره است و 5+1مي‌بايست از اين فرصت به نحو احسن استفاده کرده و نهايت بهره را ببرد.

نايب رئيس مجلس تصريح کرد: البته ممکن است که در اين ميان فراز و نشيب هايي وجود داشته باشد ولي اين ها خيلي نبايد مورد توجه قرار گيرد و لذا دستگاه ديپلماسي ما با حمايت رهبري و ملت و با رعايت خطوط قرمز بايد بر سر اصول خود ايستاده و به دنبال احقاق حق ملت عزيز ايران باشند.

ابوترابي خاطرنشان کرد:  ما با تمام توان در چارچوب منافع ملي و مصالح کشور گام خواهيم برداشت و دولت نيز به ياري خدا به دنبال تامين همين منافع خواهد بود.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html